Tunel średnicowy w Łodzi a „ChRo-Met”


W Łodzi trwają prace związane z budową tunelu kolejowego. Przy realizacji projektu dokładamy swoją „cegiełkę”. Budujemy i montujemy ramę odporową dla wiertnicy TBM. Jest to konstrukcja stalowa, która pozwala wiertnicy TBM na rozpoczęcie prac, drążenie tunelu pod ulicami Łodzi.

https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/lodzki-tunel-srednicowy-raport-plk-o-stanie-prac-101758.html

http://tunel-laczypolske.pl/2021/05/14/lodz-kolejne-elementy-maszyn-tbm-pracuja-pod-ziemia/

Informacje

4 komentarze

    • Dziękujemy Adamie. Trochę się napracowaliśmy, cięcie stali, spawanie, gwintowanie, itd. Było co robić. Efekt końcowy, wygląd tak dużej konstrukcji stalowej, TBM robi wrażenie. Wraz z postępem prac będziemy dorzucać zdjęcia. Proszę obserwować naszą stronę jak i FB.

  • Witam Chromet,
    Macie jakieś nieoficjalne info związane z zakończeniem prac i uruchomieniem tunelu?

    • Darku, niestety ale uruchomienie tunelu średnicowego nie leży w naszej gestii. Wykonaliśmy konstrukcję stalową( ramę odporową), nie bierzemy udziału w planowaniu i organizacji prac dla poszczególnych etapów. Oczywiście jesteśmy zorientowani ale nie chcemy nic mówić, nie jest to nasza inwestycja, dlatego wstrzymujemy się od informowania o założeniach związanych z finalizacją. Nie chcemy wyjść na plotkarzy. Pozdrawiamy.

Skomentuj ChRo-Met Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.